ارزشهای سازمانی
ارزشهای ما فرهنگ سازمانی ما را تشکیل میدهند و بر استراتژیهای کسب و کارمان اثر گذاشتهاند. همچنین ما را در هدف گذاری، بهبود، انسجام تیمی و ایجاد احساس تعهد به آرمانهایمان یاری میرساند
کیفیت محوری
هویت و اعتبار ما از پایبندی ما به امرکیفیت و بهبود مستمر آن ناشی می شود
مشتري مداري
رعايت اصول مشتري مداري و ارتقاء سطح رضايت مشتريان به عنوان یکی از سرمايه اصلي سازمان حساب می گردد
رشد و تعالی
ارتقاء سطح دانش و مهارت سرمايه هاي انساني و توسعه كمي و كيفي برنامه هاي آموزشي بهبود مستمر فرآيندهاي سازماني خصوصاً از طريق استقرار و بهبود سيستم هاي جدید اطلاعات مديريت
نوآوری
ایجاد فضایی خلاق و دانشی جهت بکارگیری تفکر و مهارت سرمايه هاي انساني برای شکوفایی نوآوری و خلاقیت در سازمان
بهرهوری
علاوه بر رسیدن به نتیجه مطلوب، هر نوع فعالیتی باید اثربخش و کارایی بالایی داشته باشد. انرژی و نیروی انسانی بهجا و بهینه صرف شود تا بیشترین خروجی حاصل و کار درست انجام شود
فناوري هاي نوين
استفاده از تجهيزات و فناوري هاي نوين در فرآیندهای شرکت به منظور مدیریت، توليد و عرصه محصولاتي متنوع و با بالاترین كيفيت
حاکمیت شرکتی
ما ازطریق حاکمیت شرکتی پیوسته در حال متعادل سازی منافع سهامداران، مدیران ارشد، مشتریان، تامین کنندگان، سرمایه گذاران و همچنین جامعه هستیم